2-dagars med JG Hästutbildning

Tvådagarsträning 6-7 juli Stiffestallet, Sälen

Välj om du vill rida hoppning, dressyr eller både och
Hoppgrupp 1,5 h 5 ekipage - 250 kr/ekipage
Dressyr privat 45 min 350 kr vid 2 ekipage 250 kr/ekipage
Rid en eller två dagar - välj själv ⭐

Anmälan & frågor till Jessan på 073-7680040 senast 25 juni. Betalning via BG 5820-8299 senast 1/7 och därmed är bokningen bindnande, uppge ryttarens namn.

Om JG Hästutbildning
Tränare inom hoppning och dressyr, hjälper även till vid hanteringsproblem. Jobbar oberoende av disciplin med en vision om en god grund för en hållbar framtid, både för häst och ryttare

Hoppdag i Sälen 10 maj

Varmt välkommen till Västerdala Sportryttarförenings hoppdag vidStiffestallet i Sälen torsdag 10 maj.
Pay & Ride
Första start kl 10:00
Man rider fram 2 & 2 med hjälp av Camilla Haga och därefter riderman banan på valfri höjd.
Alla som kan rida utan ledare kan vara med. Pris 150:-/ekipage
Rosett finns att köpa på plats.
Anmälan & frågor till Malin på 070-2252466 senast 5 maj.
Betalning ska ske innan start via Swish 1235861539 ange ryttarens namn.
Vi bjuder på fika under dagen, så ta med hela familjen till en härlighoppdag i Sälen!

Clinic med RiB Maria Terese Egnell 5 april

Västerdala Sportryttarförening bjuder in till exklusiv clinic med Maria Terese Egnell, grundaren av RiB - Rider in Balance. Med hjälp av ryttare och hästar, både praktiskt och teoretiskt, kommer Maria Teres att lotsa publiken genom 4 timmar.
Anmälan till info@vasterdalasportryttarforening.se
450:-/medlem och 550:.-/icke medlem

Årsmöte 18 februari 2024

Årsmöte för medlemmar i VSRF. Söndag 18 februari kl 17:00 via Teams. Föranmäl ditt deltagande på info@vasterdalasportryttarforening.se eller messenger.
Ärenden enligt stadgarna. Förslag (motioner) från enskild medlem som ska tas upp på årsmötet lämnas till styrelsen senast 31/1 via mail info@vasterdalasportryttarforening.se

Se dagordningen för årsmötet här >>>

//Styrelsen

Vill du tävla i lag för VSRF?

Kundkväll hos HÖÖKS 25 januari 2024

Vi planerar för tävlingsåret och söker dig som vill rida i lag för VSRF. Maila oss ditt intresse på info@vasterdalasportryttarforening.se

Vårens lag

Ponny hoppning div III
Ponny dressyr div III
Häst dressyr div III
Häst Dressyr div I
Häst hoppning div III
Häst hoppning div I

Ska anmälas senast 2024-02-15

Boka in 25 januari i kalendern! Då bjuder HÖÖKS i Borlänge in till kundkväll kl 17:00-19:00 Fina erbjudanden med 20% på det mesta. Exklusiv kundkväll för medlemmar i VSRF och Älvdalens ridklubb.

Porfyrdressy 18 maj

Porfyrdressyr i Älvdalen - dressyrtävling för både ponny och stor häst. VSRF är med som medarrangör till Älvdalens Ridklubb och arrangerar.

Hoppdag med VSRF 9 maj

Varmt välkommen till Västerdala Sportryttarförenings hoppdag vid Stiffestallet i Sälen torsdag 9 maj.
Pay & Ride
Första start kl 10:00
Man rider fram 2 & 2 med hjälp av Camilla Haga och därefter rider man banan på valfri höjd.
Alla som kan rida utan ledare kan vara med. Pris 150:-/ekipage
Rosett finns att köpa på plats
Anmälan & frågor till Malin på 070-2252466 senast 1 maj. Betalning ska ske innan start via Swish 1235861539 ange ryttarens namn.

Vi bjuder på fika under dagen, så ta med hela familjen till en härlig hoppdag i Sälen! ☀

Porfyrhoppet 1 juni

Porfyrhoppet i Älvdalen - Hopptävling för både ponny och stor häst. VSRF är med som medarrangör till Älvdalens Ridklubb och arrangerar.

Sälendagen 25 juli

Västerdala Sportryttarförening arrangerar käpphästhoppning och fiskdamm vid Olnispagården i Sälen i samband med Sälendagen.