Hoppdag i Sälen 10 maj

Varmt välkommen till Västerdala Sportryttarförenings hoppdag vidStiffestallet i Sälen torsdag 10 maj.
Pay & Ride
Första start kl 10:00
Man rider fram 2 & 2 med hjälp av Camilla Haga och därefter riderman banan på valfri höjd.
Alla som kan rida utan ledare kan vara med. Pris 150:-/ekipage
Rosett finns att köpa på plats.
Anmälan & frågor till Malin på 070-2252466 senast 5 maj.
Betalning ska ske innan start via Swish 1235861539 ange ryttarens namn.
Vi bjuder på fika under dagen, så ta med hela familjen till en härlighoppdag i Sälen!

Clinic med RiB Maria Terese Egnell 5 april

Västerdala Sportryttarförening bjuder in till exklusiv clinic med Maria Terese Egnell, grundaren av RiB - Rider in Balance. Med hjälp av ryttare och hästar, både praktiskt och teoretiskt, kommer Maria Teres att lotsa publiken genom 4 timmar.
Anmälan till info@vasterdalasportryttarforening.se
450:-/medlem och 550:.-/icke medlem

Årsmöte 18 februari 2024

Årsmöte för medlemmar i VSRF. Söndag 18 februari kl 17:00 via Teams. Föranmäl ditt deltagande på info@vasterdalasportryttarforening.se eller messenger.
Ärenden enligt stadgarna. Förslag (motioner) från enskild medlem som ska tas upp på årsmötet lämnas till styrelsen senast 31/1 via mail info@vasterdalasportryttarforening.se

Se dagordningen för årsmötet här >>>

//Styrelsen

Vill du tävla i lag för VSRF?

Kundkväll hos HÖÖKS 25 januari 2024

Vi planerar för tävlingsåret och söker dig som vill rida i lag för VSRF. Maila oss ditt intresse på info@vasterdalasportryttarforening.se

Vårens lag

Ponny hoppning div III
Ponny dressyr div III
Häst dressyr div III
Häst Dressyr div I
Häst hoppning div III
Häst hoppning div I

Ska anmälas senast 2024-02-15

Boka in 25 januari i kalendern! Då bjuder HÖÖKS i Borlänge in till kundkväll kl 17:00-19:00 Fina erbjudanden med 20% på det mesta. Exklusiv kundkväll för medlemmar i VSRF och Älvdalens ridklubb.

Porfyrdressy 18 maj

Porfyrdressyr i Älvdalen - dressyrtävling för både ponny och stor häst. VSRF är med som medarrangör till Älvdalens Ridklubb och arrangerar.

Hoppdag med VSRF 9 maj

Varmt välkommen till Västerdala Sportryttarförenings hoppdag vid Stiffestallet i Sälen torsdag 9 maj.
Pay & Ride
Första start kl 10:00
Man rider fram 2 & 2 med hjälp av Camilla Haga och därefter rider man banan på valfri höjd.
Alla som kan rida utan ledare kan vara med. Pris 150:-/ekipage
Rosett finns att köpa på plats
Anmälan & frågor till Malin på 070-2252466 senast 1 maj. Betalning ska ske innan start via Swish 1235861539 ange ryttarens namn.

Vi bjuder på fika under dagen, så ta med hela familjen till en härlig hoppdag i Sälen! ☀

Porfyrhoppet 1 juni

Porfyrhoppet i Älvdalen - Hopptävling för både ponny och stor häst. VSRF är med som medarrangör till Älvdalens Ridklubb och arrangerar.

Sälendagen 25 juli

Västerdala Sportryttarförening arrangerar käpphästhoppning och fiskdamm vid Olnispagården i Sälen i samband med Sälendagen.